رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی فردا یکشنبه در سراسر این استان با حضور مردم و مسوولان برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت ۹ دی فردا در سراسر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عباس صفدری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت ۹ دی در سراسر کشور تدارک دیده شده که در سیستان و بلوچستان نیز برنامه‌های محوری با حضور سخنرانان مطرح برگزار می‌شود.

او  گفت: صبح روز نهم دیماه به صورت همزمان همایش محوری بصیرت و میثاق امت با ولایت در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود که در زاهدان ساعت هشت و ۳۰ دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی وزیر سابق اطلاعات و حضور مردم و مسوولان در مسجد جامع اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در نقاط مختلف استان نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، هم‌اندیشی علمای شیعه و سنی و تبادل نظر، نشست پژوهشگران و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت ۹ دی پیش‌بینی شده است.

او  بیان کرد: شعار امسال سالروز حماسه ۹ دی با عنوان «۹ دی مظهر بصیرت و ولایتمداری و عبور از فتنه» است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار