شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از مردم ولایت مدار این استان برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۹ دی دعوت کرد.

 ۹ دی در کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه‌ای به مناسبت حماسه یوم‌الله نهم دی از مردم ولایت مدار استان کرمانشاه برای حضور باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد. در این اطلاعیه آمده است:

یوم الله ماندگار ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی و تکلیف‌گرایی و عمل بهنگام مردم فهیم، متدین و زمان شناس ایران اسلامی است.

روزی که با تجلی دست قدرت الهی و خلق حماسه بی بدیل با حضور خودجوش امت عاشورایی در حماسی‌ترین راهپیمایی تاریخ، رذیلانه‌ترین فتنه آمریکایی - صهیونیستی در هم پیچید و بار دیگر قابلیت و کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت ولایت فقیه در عبور عزت آفرین و مقتدرانه از بحران‌ها را نشان داد و ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های مالی و سیاسی جهان در مقابل نظام اسلامی بایستد این نظام قادر است سلحشورانه در مقابل آن‌ها قد علم کند و با کمترین هزینه اهداف خود را پیش ببرد.

زنده نگه داشتن و بزرگداشت این یوم الله به معنی واقعی کلمه و تبیین دستاورد‌های گرانسنگ حرکت در سایه دین، بصیرت‌افزایی و روشنگری وظیفه‌ای همگانی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آحاد مردم متدین ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه دعوت می‌کند در راهپیمایی حماسی ۹ دی که رأس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه نهم دی ۱۳۹۸ از چهارراه مدرس تا مقابل مسجد جامع کرمانشاه با شعار محوری «یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» و با سخنرانی حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم رئیس دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود حضوری پرشور، مقتدرانه و پرشکوه داشته و یک بار دیگر با مقام عظمای ولایت میثاق و عهدی دوباره ببندد.

گفتنی است، این مراسم در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.