رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۹ دی در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز ۹ دی در شهر اهواز گفت: این محدودیت‌های ترافیکی از تقاطع کیکاووس بلوار آیت الله بهبهانى به سمت سه راهى سلمان (مسیر شمال به جنوب) و جایگزین آن خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بلعکس است.

او افزود: از سه راهى سلمان تا تقاطع کیکاووس مسیر جنوب به شمال و مسیر جایگزین خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب و بلعکس است و فرعى هاى خیابان کمپانى (پیروزى) به سمت بلوار آیت الله بهبهانی از تقاطع کیکاووس تاسه راهى سلمان محدودیت ترافیکی اجرا و مسیر جایگزین آن خیابان کمپانی و خیابان امام شرقی به سمت پاداد خواهد بود.

سرهنگ جمشیدی بیان داشت: فرعى هاى خیابان حق بین به سمت به سمت بلوارآیت الله بهبهانى از تقاطع آبادان تا سه راهى سلمان نیز محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد و مسیر جایگزین آن خیابان سلمان فارسی و خیابان ادهم به سمت پاداد است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تصریح کرد: خیابان سلمان فارسى شرقى به سمت مصلى محدودیت ترافیکی اجرا و مسیر جایگزین آن خیابان حق بین مسیر شمال به جنوب و بلعکس خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.