مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد حادثه دیدگان جاده ای نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.

شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   با اشاره به حوادث  در ۹ ماهه امسال  گفت: طی این مدت نیروهای هلال احمر به هزار و ۳۰۷ مورد حادثه، امدادرسانی کرده اند.

او افزود: ۶۳ درصد از این ماموریت ها در حوادث جاده ای، ۱۰ درصد خدمات حضوری، ۹ درصد سیل و آبگرفتگی، ۱۳ درصد حوادث شهری، سه درصد حوادث کوهستان و دو درصد دیگر موارد بوده است.

شهریاری ادامه داد: بیشترین حوادث سال جاری به ترتیب با ۲۷۰ مورد در قاین، ۱۷۲ مورد در طبس و ۱۴۰ مورد در نهبندان رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  با بیان اینکه طی ماموریت های ۹ ماهه سال جاری به هشت هزار و ۵۷۹ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۳۲ درصد از این افراد در حوادث جاده ای، ۹ درصد به صورت حضوری، ۵۱ درصد در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۷ درصد در حوادث شهری و مناسبتی و یک درصد در دیگر زمینه ها خدمات گرفته اند.

شهریاری با بیان اینکه در این حوادث ۶۹۰ نفر توسط نیروهای هلال احمر نجات یافته اند، افزود: همچنین سه هزار و ۲۲ نفر در پایگاه های هلال احمر اسکان یافته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج هزار و ۲۵۴ نیروی هلال احمر در قالب هزار و ۹۴۲ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین هزار و ۸۹۶ خودروی امدادی در این حوادث به کارگیری شده است.

او با اشاره به اینکه  عملیات های امداد هوایی سال جاری با ۲۱ سورتی پرواز انجام شده است. ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۲۴ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.