معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: برای مقابله با حوادث تمامی تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز حادثه و آبگرفتگی معابر صورت گرفت.

حسن گیته معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به منطقه و کاهش چند درجه‌ای دما، ستاد بحران شهرداری با برنامه ریزی و پیگیری مصوبات، تدابیر لازم را به همین منظور اتخاذ کرده است.

او افزود: تمامی نیرو‌های خدمات شهری باید در آماده باش کامل هستند و نقاطی از سطح شهر که در مواقع بارش دارای مشکل هستند با تقسیم نیرو‌های خدمات شهری نسبت به رفع آبگرفتگی معابر این نقاط اقدام شده است.

گیته با بیان اینکه در شرایط فعلی باید تمامی مدیران شهرداری در محل کار خود حاضر باشند و نظارت دقیق بر امورات حوزه کاری خود داشته باشند، اضافه کرد: لایروبی رودخانه مهاباد و یرغو، همچنین مسیل‌های منتهی به شهر، بازگشایی کلیه جوب‌های کناری و ذخیره سازی شن و نمک از مهمترین اقدامات شهرداری بوده است.

او ادامه داد: در نقاط شیب دار شهر نیز بشکه‌های حاوی نمک و شن گذاشته شده و علاوه بر این همکاران خدمات شهری شهرداری، فضای سبز، ماشین آلات و دیگر واحد‌ها در ایام بارش برف و یخبندان در حالت آماده باش بوده و خدمات فوری را ارائه خواهند کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد تاکید کرد: امیدواریم با تلاش و برنامه ریزی لازم و همچنین تعامل و مشارکت همه شهروندان بتوانیم در بارش‌های آتی شاهد کمترین خسارت در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.