۱۷ سایت پرسرعت شهری و جاده‌ای روستایی به منظور توسعه و ارتقا شبکه ارتباطی همراه اول در خوزستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور توسعه و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری شهروندان از شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت همراه اول و با هدف جلب رضایت مشترکان، سایت‌های پرسرعت شهری ساختمان اداری مخابرات و روستایی منازل سازمانی ظپادگان حمیدیه با تکنولوژی 4G، سایت‌های روستایی جاده‌ای عوده، ایستگاه بامدژ با تکنولوژی 4G و غیزانیه، و سایت‌های شهری منزل دغاغله و پردیس اهواز با تکنولوژی ۳ G و ۴ G مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین سایت‌های شهری صفی آباد و روستایی- جاده‌ای فضیلی دزفول با تکنولوژی 4G و سایت‌های شهری منزل مهدی پور و مرکز مخابرات لالی با تکنولوژی 3G و 4G و سایت‌های شهری فلکه اول چهاربیشه مسجدسلیمان، خیابان بدر الوان شوش، مدرسه ۲۲ بهمن هندیجان، قلعه تل باغملک، مرکز مخابرات گتوند و مرکز مخابرات هفتکل با تکنولوژی 4G نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: بهره برداری و ارتقا تکنولوژی در این سایت‌ها در راستای توسعه و رفع مشکلات پوششی و تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در این مناطق و بهره مندی مشترکان از اینترنت با سرعت بالا صورت گرفته است.

قابل ذکر است که پروژه فاز ۸ که از ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ به منظور بهبود و بهره مندی مشترکان از شبکه ارتباطی پرسرعت همراه اول با ارتقای ۷۱ تکنولوژی در ۶۵ سایت همراه اول استان خوزستان شروع شده است، کارشناسان و متخصصان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان با تلاش مضاعف توانستند تاکنون ۴۸ ارتقا تکنولوژی ازاین پروژه را در سایت‌های استان انجام و آن‌ها را وارد مدار و مورد بهره برداری قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امیرحسین محزونیه
۱۹:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سلام لطفا برای نقاط کور شهر اصفهان هم لطف کنید باتشکر
آخرین اخبار