فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۲ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک خبر داد.

کشف بیش از ۲ کیلو مواد مخدر در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:پس از کسب اطلاع از فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد:پس از چند روز کار اطلاعاتی و رصد پلیسی، با اشرافیت کامل با تشکیل ۴ اکیپ از ماموران کلانتری ۱۲ و ۱۴ و یگان امداد متهم شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ موسوی تصریح کرد:پس از کسب مجوز از مراجع قضایی، خودرو قاچاقچی در یکی از محله‌های شهر ایلام توقیف و در بازرسی از آن بیش از ۲ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک کشف شد.

او با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر شده است خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرججع قضایی معرفی و خودرو متهم روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه پلیس با تلاش و جدیت در راستای برقراری نظم و امنیت و بر خورد با هنجارشکنان با تمام توان و امکانات پای کار است گفت:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.