خرمی با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان و سومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در قم گفت: دراین نمایشگاه ۹۰ هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران قم با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های قم میزبان علاقه‌مندان است.

رئیس اتحادیه ناشران قم عنوان کرد: ۵۸۰ ناشر برای حضور در این نمایشگاه از سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند که به دلیل کمبود زیرساخت‌های موجود برای برگزاری نمایشگاه، ۳۴۱ ناشر آثار خود را در ۲۴۰ غرفه به نمایش در می‌آورند.

خرمی ادامه داد: افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و بازدید عموم از روز جمعه ۱۳ دی ماه آغاز می‌شود.

او حضور ناشران برجسته کشور در این نمایشگاه را از جمله ویژگی‌های ممتاز این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌هایی است که درحاشیه این نمایشگاه پیش بینی شده‌است.

خرمی افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه در موضوع‌های ادبیات، تاریخ و فلسفه، هنر، پزشکی، حقوق، کتب دانشگاهی، زبان، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، روانشناسی و حوزوی است.

رئیس پیشین اتحادیه ناشران قم با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه پنج میلیارد ریال بن کارت توزیع می‌شود گفت: حداقل تخفیف کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه ۳۰ درصد است.

 هم اکنون یک هزارو ۳۰۸ ناشر در استان قم وجود دارد. از ابتدای امسال تا کنون مجوزهفت هزارو ۸۷۹ عنوان کتاب در این استان صادر، ۲۳ هزار و ۴۷۱ کتاب به مدارس استان اهدا شده است ضمن اینکه در این مدت، ۵۸۸ هزار و ۷۲۰ جلد کتاب از این استان به کشور‌های مختلف صادر شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار