نهادهای امنیتی افغانستان در اعلامیه ای مشترک انتشار گزارش واگذاری ولسوالی «درزاب» ولایت جوزجان به طالبان را تکذیب کردند.

نهادهای امنیتی افغانستان واگذاری ولسوالی «درزاب» جوزجان به طالبان را تکذیب کردندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نهادهای امنیتی افغانستان در اعلامیه ای مشترک انتشار گزارش واگذاری ولسوالی «درزاب» ولایت جوزجان به طالبان را تکذیب کردند.

در این اعلامیه آمده است که نیروهای امنیتی در ولسوالی درزاب جوزجان تغییر موقعیت داده اند.

این اعلامیه افزوده است: «نیروهای ملی دفاعی و امنیتی به دلیل سردی شدید هوا در «تپه آنتن» ولسوالی درزاب جوزجان و تامین امنیت هرچه بهتر ولسوالی، یک پایگاه نظامی شان را از این تپه به محل دیگر این ولسوالی انتقال داده اند.»

نهادهای امنیتی افغانستان افزوده اند: موقعیت پایگاه جدید این نیروها از لحاظ جغرافیایی و استراتژیک، محلی بهتر و موثر تر از موقعیت پایگاه قبلی است.

این در حالی است که روز گذشته عبدالمعروف ازر، سخنگوی والی جوزجان اعلام کرد به دلیل بی نتیجه بودن عملیات پاکسازی و خواست مردم، نیروهای امنیتی ولسوالی درزاب جوزجان را به گونه کامل ترک می کنند.

از سوی دیگر، فرمانده نیروهای خیزش مردمی مستقر در ولسوالی درزاب به رسانه ها گفت که از طریق هوا به مرکز ولایت جوزجان انتقال داده شده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار