مشاور شهردار کرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و همواره مدیران شهرداری را نیز به دوری از وارد شدن به حواشی توصیه کرده است.

شهرداری کرمانشاه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر دولتشاهی  مشاور شهردار کرمانشاه با اشاره به حضور چندماهه سعید طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه، گفت:  وی  در یکی از بدترین شرایط اقتصادی در عرصه مدیریت شهری و با حدود بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری کرمانشاه را تحویل گرفت که قبول این شرایط چیزی جز عمل به تفکر ایثار و جهاد نیست.

او با بیان اینکه کرمانشاه با مشکلات زیادی دست به گریبان است که این مشکلات جز با تعامل و همکاری همه مسئولین در همه نهاد‌ها و مشارکت مردم حل نخواهند شد، گفت: شهردار کرمانشاه طی مدت فعالیت خود، پرهیز از ورود به مسائل حاشیه ای، اعتقاد به عملکرد درست، تمرکز روی برنامه کاری و خدمت رسانی بی وقفه را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و همواره مدیران شهرداری را نیز به دوری از وارد شدن به حواشی توصیه کرده است.

مشاور شهردار کرمانشاه در خصوص برخی فضاسازی‌ها نسبت به عدم حضور شهردار در شهر، با رد این موضوع، گفت: شهردار حساسیت ویژه‌ای در پیگیری امور شهر دارد و با حضور مستمر در شهر موارد مربوط به حوزه مدیریت شهری را به صورت مستقیم و لحظه‌ای در تمامی مناطق و سازمان‌ها رصد می‌کند.

دولتشاهی به ماموریت‌های کاری شهردار هم اشاره کرد و افزود: با توجه به نیاز شهر در بحث جذب اعتبارات، آقای طلوعی ماموریت‌های کاری به تهران در راستای جذب اعتبارات دولتی و پیگیری پروژه‌های گوناگون حوزه‌های مختلف در سازمان شهرداری‌ها، وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها دارند، چرا که باید شخصاً پیگیر مطالبات مردم و مجموعه شهرداری در تهران باشد و در نتیجه تردد شهردار به تهران امری طبیعی به حساب می‌آید.

دولتشاهی تاکید کرد: مشکلات امروز کرمانشاه یک شبه به وجود نیامده و ریشه در عملکرد‌های گذشته داشته و نمایندگان شورای شهر به ویژه اعضایی که چند دوره در عرصه شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مردم حضور داشتند خود به این موضوع اشراف کامل دارند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.