معاون استاندار کرمانشاه گفت: با وجود منطقه ویژه اقتصادی و فاز دوم شهرک صنعتی این شهرستان، ظرفیت و پتانسیل لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهر وجود دارد.

 کارخانه آلیاژ سیلیکون منگنز در اسلام آباد غرببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حاتمی گفت: ایران و چین روابط اقتصادی گسترده‌ای دارند و ما هم تمام تلاش‌مان اینست که بخشی از سرمایه‌گذاری خارجی را به استان جذب کنیم که با وجود جذابیت‌ها و امتیازاتی که استان ما در مقایسه با دیگر استان‌ها دارد می‌توانیم در این زمینه موفق بشویم.


او اسلام آبادغرب را چهار راه تجاری استان ذکر کرد و افزود: با وجود منطقه ویژه اقتصادی و فاز دوم شهرک صنعتی این شهرستان، ظرفیت و پتانسیل لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهر وجود دارد و در تلاشیم که روند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این شهرستان ادامه داشته باشد.


معاون استاندار اظهار داشت: امیدواریم ساخت کارخانه آلیاژ سیلیکون - منگنز بعنوان یکی از صنعت‌های مفقود در استان که با سرمایه گذاری چینی‌ها عملیات اجرایی آن آغاز شد، شروعی برای سرمایه گذاری‌های بزرگتر در سطح استان و شهرستان اسلام آباد غرب باشد.


او گفت: این پروژه با ظرفیت تولید هزار و ۵۰۰ تن در سال و سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورو، اشتغال زایی ۲۱۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم در پی دارد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.