فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: طی ۹ ماهه امسال شاهد افزایش ۶۷ درصدی کشف سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

افزایش کشف سرقت در شهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محسن صیفوری فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: درراستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد جدی با سارقان طی ۹ ماهه گذشته ماموران انتظامی شهرستان شهربابک موفق به کشف ۶۷ درصد انواع سرقت‌ها و دستگیری ۳۸۹ نفر از سارقان شدند.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان شهربابک در دی ماه سال جاری نیز موفق به کشف ۸۷ درصد از سرقت‌ها و دستگیری ۱۸۳ درصد از سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شدند.

سرهنگ صیفوری گفت: در راستای کنترل جرائم به ویژه سرقت در شهرستان شهربابک با افزایش گشت‌های خودرویی، تقویت گشت‌های نامحسوس و اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، سارقان و افراد مشکوک شناسایی و دستگیر شدند که این کار تاثیر بسزایی در افزایش کشف سرقت‌ها در مدت مذکور داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک تصریح کرد: برخورد با جرائم خشن و تحرکات اراذل و اوباش، نزاع دسته جمعی، تیراندازی ایذایی و سرقت به عنف در اولویت ماموریت‌های پلیس این شهرستان قرار دارد که این امر مستلزم تقویت تعاملات درون و برون سازمانی پلیس با مردم و دیگر ادارات تاثیرگذار در تامین نظم و امنیت است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سرقت ، اخبارحوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار