سارقان خودرو در سقز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سقز از کشف ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد و گفت: در ارتباط با این سرقت‌ها، ۲ سارق توسط پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ حمید رضایی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه میرده شهرستان سقز موفق به دستگیری یک سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی مسروقه زانتیا دارای سابقه سرقت از شهر تهران از او شدند.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهر سقز نیز حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود یک دستگاه خودروی مسروقه پراید را که دارای سابقه سرقت از شهرستان مهاباد بود کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضایی افزود: یک دستگاه خودروی مسروقه پراید که در شهر سقز مورد سرقت قرار گرفته بود نیز توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهر کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک سارق موتورسیکلت توسط ماموران پلیس آگاهی یادآور شد: متهمی که موتورسیکلت ۱۲۵ سیستم آذرخش از شهر تهران را به سرقت برده بود توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در مخفیگاهش دستگیر و وسیله مسروقه نیز از این محل کشف شد.

فرمانده انتظامی سقز به مالکین وسایل نقلیه توصیه کرد از وسایل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت استفاده کنند حتی الامکان از پارکینگ برای پارک خودرو استفاده کنند تا وسایل نقلیه آن‌ها توسط سارقین هدف قرار نگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.