۲ متهم قاچاق سوخت در شهرستان قاین به پرداخت ۲۴۱ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عباس خزائی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائن گفت: مأموران پاسگاه ولیعصر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی تریلر که در حاشیه شهر در حال حرکت بوده مشکوک شدند و به خودرو دستور ایست دادند.

او افزود: پس از بازرسی‌ها مشخص شد تعداد ۵۴ گالن ۲۰ لیتری گازوئیل زیر بار جاسازی شده و در جنب کمپرس خودرو نیز یک مخزن ۲۰۰ لیتری گازوییل کشف و پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

عباس خزائی گفت: پس از بررسی پرونده و محرز شدن تخلف، متهم در شعبه علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه و ظروف حاوی سوخت به پرداخت مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

 رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائن همچنین از محکومیت متهم دیگر قاچاق سوخت خبر داد و افزود: مامورین پاسگاه ابراهیم آباد این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری محور خواف به قائن از یک دستگاه وانت دوکابین مقدار ۸۰۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

او گفت: پس از ارسال پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات و محرز شدن تخلف، متهم علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱۰۱ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.