مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه به رشد ۴۰ درصدی مجموع فضاهای کالبدی این دانشگاه از سال ۹۲ تا ۹۸، اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جهانگیر خزایی مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه رازی کرمانشاه مجموع میزان فضای کالبدی دانشگاه رازی را در سال ۹۲ در مجموع ۱۵۳ هزار و ۵۸۵ مترمربع اعلام کرد و گفت : این میزان اکنون به ۲۲۳ هزار و ۹۲۰ متر افزایش یافته که ۴۵.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او متراژ فضاهای آموزشی این دانشگاه در سال ۹۲ را ۸۱ هزار و ۶۵۰ مترمربع اعلام کرد و گفت : با تلاش‌های انجام شده توسط مجموعه دانشگاه این میزان اکنون به ۱۱۷هزار و ۶۹۴ مترمربع رسیده است.

او به متراژ فضاهای زیربنائی، رفاهی و کمک آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ این فضاها ۷۱ هزار و ۹۳۵ مترمربع بوده که اکنون به ۱۰۶ هزار و ۲۲۶ مترمربع افزایش یافته است و ۴۷.۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

او به طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری رسیده دانشگاه رازی از سال ۹۴ تا ۹۸ اشاره کرد و گفت: در این مدت چهار سال ۱۸ طرح عمرانی به متراژ ۵۰ هزار و ۳۶۰ مترمربع و بیش از ۶۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این دانشگاه افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.