مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: به همت خیرین ۳ مدرسه در شهرستان ارزوئیه و یک مدرسه ۶ کلاسه نیز در رفسنجان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در مراسم افتتاحیه مدارس خیرساز در حضور مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان، با اشاره به اینکه خیرین سهم بسزایی در توسعه فضا‌های آموزشی دارند، گفت: در شهرستان رفسنجان  خیر نیکوکار هزینه ساخت ۵۰ درصد یک باب مدرسه ۶ کلاسه  در روستای قاسم آباد حاجی را متقبل شده  است.

او افزود: این مدرسه با ۶ کلاس درس و ۴۹۶ متر زیر بنای آموزشی در روستای قاسم آباد حاجی رفسنجان ساخته خواهد شد و ۳۰۰ دانش آموز روستایی در این مدرسه تحصیل خواهند کرد و از نعمت تحصیل در فضای استاندارد و مقاوم بهره‌مند خواهند شد.

واعظی نژاد در خصوص پروژه‌های خیری شهرستان ارزوئیه گفت: یک باب مدرسه ۶ کلاسه با ۳۸۶ متر زیر بنای آموزشی به همت خیر نیکوکار در روستای گچین صوغان شهرستان ارزوئیه ساخته خواهد شد و یک باب مدرسه ۲ کلاسه استثنایی نیز با مشارکت ۳۰ درصدی خیر در روستای علی آباد صوغان ساخته خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از ساخت یک باب مدرسه یک کلاسه خیری با مشارکت ۳۰ درصدی خیر به همت خیر نیکوکار و نماینده موسسه خیریه رضوان در روستای چاه اسکندر شهرستان ارزوئیه خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار