ثوری: از کوله بری ملی پوش بوکس بی اطلاع بودم/ فدراسیون از خسروی حمایت می‌کند

رئیس فدراسیون بوکس کشورمان گفت: اطلاعی از کوله بری امید خسروی ملی پوش بوکس امید نداشتم، اما تا جایی که بتوانیم از او احمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که تصاویر امید خسروی ملی پوش بوکس امید کشورمان در حال کوله بری در مرزهای کردستان در بین رسانه های مختلفی دست به دست می شود. ملی پوش بوکس کشورمان برای گذراندن زندگی خود مجبور است کار پر خطری همچون کوله بری را انجام دهد.

ثوری:اطلاعی از کوله بر لودن ملی پوش بوکس نداشتم/ فدراسیون از خسروی حمایت می‌کند

در این راستا حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: من هیچ اطلاعی از وضعیت مالی امید خسروی نداشتم. ای کاش این ورزشکار درد ودل ها و مشکلاتش را زودتر با فدراسیون بوکس مطرح می کرد. البته تعداد چنین ورزشکارانی زیاد است که به دلیل حجب و حیا مشکلاشان را با ما مطرح نمی کنند و برخی از آن ها به صورت اتفاقی دیده می  شوند.

او گفت: فدراسیون بوکس برای مهدی خسروی عضو تیم ملی بوکس امید که برای گذراندن زندگی خود مجبور به کوله بری است، برنامه هایی را در نظر دارد. در هر استانی اداره کل استان متولی ورزش است و ما  با برای کمک به این ورزشکار به مدیر کل ورزش کردستان مکاتبه خواهیم کرد. نام امید خسروی را در تیم ملی امید قرار می دهیم تا از او حمایت های لازم شود.

ثوری:اطلاعی از کوله بر لودن ملی پوش بوکس نداشتم/ فدراسیون از خسروی حمایت می‌کند

ثوری عنوان کرد: تمام قد از امید خسروی حمایت و با او ابراز همدردی می کنم. رسانه های معاند که از این موضع سو استفاده می کنند باید بدانند که مسبب اصلی این اتفاق آن ها هستند. 

او در پایان اظهار کرد: امیدوارم روزی در کشورمان دیگر ورزشکاری برای گذراندن زندگی خود مجور نباشد دست به خطر بزند.


بیشتر بخوانید: قول کسب سهمیه بوکس المپیک ۲۰۲۰ را نمی‌دهیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار