شما شهروندان عزیز می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در تاریخ دهم دی ماه را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یازدهم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


5696...0912: با سلام و احترام بحث کمک معیشتی دولت چگونه از سوی دولت برای ما حساب شده که بنده و همسرم جمعا پنج میلیون و یکصد هزار تومان دریافتی داریم. ولی دولت در سامانه حمایت اعلام کرده که ما در سال ۹۷ سیصد و خرده ای میلیون تومان درآمد داشته ایم ، چگونه حساب کردند؟ ضمنا اعلام کرده اند که اگر کسی اعتراض مجدد داشته باشد و محق نشود یارانه آنان را نیز قطع می کنند. لطفا پیگیری کنید

 

2759...0939: خواهش می کنیم از صدای و سیمای مشکل ما را به گوش دولتمردان برسند چرا به اصفهان سفر استانی ندارد هر چه بوجه هستد به کرمان وسمنان تعلق می گیرد. فکر می کنید مردم خیلی سرمایه دارند شهر و روستای اصفهان آدم هست که به نان شبشان محتاجند کمی عدالت را رعایت کنید الان در اصفهان شهرهای مانند فریدن و فریدنشهر و شهر های و روستای اصفهان به نان شبشان محتاجند آنقدر پارتی بازی نکند گرانی هم که بیداد می کنید.

 

9164...0913: سلام. در رابطه با بسته معیشتی به من با حقوق ۲ تا ۲.۵ و مستاجری تعلق نگرفته. در این رابطه حرفای زیادی دارم که درد خیلی هاست. لطفا با من تماس بگیرید و حرفهای منو انتقال بدهید. ممنون

 

7056...0913: سلام تو را به هرکه می پرستید به گوش مدیران لایق برسانید به وضع آشفته و بی سروسامان خودرو چرا پایان نمیدهند تا مردم تکلیفشان مشخص گردد. تشکر

 

8422...0990: سلام من یک سرپرست خانوار زن هستم که سبد معیشتی به ما تعلق نگرفته است. 

 

3133...0930: با سلام. چرا سايت طرح و توسعه تاكسيهای درون شهری باز نميشه دو ساله كه بسته شده ما هنوز ثبت نام نكرده ايم . كی ميخاد باز بشه

 

0296...0917: با سلام خسته نباشید خدمت شما مرحله اول حمایت معیشتی به حساب ما واریز شد ولی مرحله دوم واریز نشد یک کارگر ساده ساختمانی فصلی هستم بی سوادم هستم لطفا پیگیری کنید متشکرم

 

6402...0939: اینجانب محمد آدمی ابرقویی الان بیش از سه و نیم هست از ناحیه گردن قطع نخاع شدم اما هنوز با وجود اینکه در سازمان بهزیستی تشکیل پرونده دادم و معلولیت شدید من تایید شده هست و کارت معلولیت را دریافت نموده تحت پوشش بیمه بهزیستی قرار نگرفته و همان حداقل مستمری بهزیستی به من پرداخت نمی شود و با بررسی که انجام دادم از سال ۹۷تاکنون تو نوبت هستم.
حال از شما خواهشی که دارم این موضوع من را از سازمان بهزیستی پیگیری نمایید چرا مسئولین بهزیستی یک ماه گذشته اعلام نمودند مستمری افرادی که معلولیت آنها تا قبل از برج هفت ۹۸ تایید شده است مستمری به آنها پرداخت می شود اما در واقع اینطور نیست خواهشی که دارم از مدیرکل سازمان بهزیستی درخواست من که موضوع تعداد زیادی از معلولین می باشد پیگیری نمایید. من منتظر پیگیری شما خواهم بود. محمد آدمی ابرقویی از استان یزد شهرستان ابرکوه

 

5667...0933: قاچاق سوخت در نوارساحلی سیریک غوغامی کند شبانه روزی مقصد کوه مرغی کشور عمان روستای گهردوبا بیش ۵۰۰شناورموتوری ازنوع قایق بیشترین حجم سوخت قاچاق را دارد.

 

5890...0915: دفترچه پیله وری مرزی نشینان شهرستان میرجاوه تمدید نمیشه لطفا مسئولین رسیدگی کنند دیگر درآمدی نداریم.

 

7454...0991: تو را به خدا پیام ما خوانده شود پس چرا کسی مسولیی به فکر افزایش بیمه روستای نیست چرا همش مسولین یا دولت به فکر افزایش بیمه ای کارمندان یا معلمین یا کارگران دولتی یا افزایش حقوقه حقوق بگیران دولتی هستن ما روستایا و عشایر مردمان محروم تری هستیم از مسولین بخواهید بیمه ای روستای را افزایش دهند.

 

1306...0918: سلام ضمن تشکر از پیگیری های مشکلات مردم در شهر همدان و درکنار بازار بزرگ همدان پاساژی هست بنام پاساژاکباتان این پاساژ در سرقفلی شهرداری همدان است متاسفانه به علت عدم همکاری شهرداری در تعمیر ونگهداری ، امنیت، نبودبهداشت ، و نبود امکانات آتش نشانی و... پاساژ که می تواند محل کسب وکار ده ها جوان باشد درحال تعطیلی است اگر پیگیری شود ممنون می شویم.

 

2031...0916: سلام میلادگیتی شناس هستم از کارکنان ازادراه اصفهان شیراز شش ماه حقوق عقب افتاده داریم ازشما خواهش میکنم پیگیری کنید در قطعه 3مشغول بکار هستم.

 

7767...0917: سلام من کارمند دولت هستم دربحث یارانه معیشتی بنزین مشمول نشدم سایت روکه بررسی کردم حقوق 37میلیون ریالی رودرسایت 37میلیون تومان اعلام کرده خداوکیلی این دیگه چه جور بررسی هست؟؟

 

5662...0913: سلام. خسته نباشید میخواهم درد دلی بگو ایا واقعاکسی به فکرمردم هست من کارمندم خانه ندارم یک پراید۱۱۱ دارم باکلی وام ۳۲سال سرپرست خانه هستم میگویند به تو بسته حمایت معیشیتی تعلق نمیگیردخانوادهایی رامیشناسم چندماشین خانه وزندگی مرفع شامل این بسته میشوند این دولت دارد چه میکند تورابخدا صدای من رابه گوش انهایی که وظیفه خوب انجام نمیدهند برسانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار