رئیس اداره ایمنی و حفاظت از راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: اصلاح فیزیکی و هندسی ۶۶ نقطه حادثه خیر در جاده‌های برون شه ری این استان در مجموع نیازمند ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بیژن گل‌محمدی گفت: جاده‌های این استان دارای ۶۶ نقطه حادثه خیز است که ۲۷ مورد آن پر تصادف و ۳۴ نقطه دارای تصادف و چهار نقطه نیازمند اصلاح بوده که رفع مشکلات ۳۲ مورد آن در حال مطالعه است.

او افزود: این اداره کل با هزینه کرد ۷۳ میلیارد ریالی پنج نقطه را از نقاط پر تصادف محور‌های سنندج - مریوان و سنندج - کامیاران و ۲ نقطه را نیز در محل‌های دارای تصادف محور سنندج - مریوان اصلاح کرده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت از راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: هم اکنون در نقاط پر تصادف نیز سه محل در محور‌های سنندج - سقز، سنندج - مریوان و مریوان - باشماق و چهار نقطه نیز در محل‌های نیازمند اصلاح در محور سنندج - مریوان در حال انجام کار هستیم.

گل‌محمدی یادآور شد: برای نقاط در دست اجرا نیز ۳۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که انتظار می‌رود تا پایان سال مالی عملیات اجرایی این نقاط به اتمام رسیده و تحویل راهداری استان کردستان شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.