معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر در مواقع بارش برف و پیشگیری از یخبندان معابر و خیابان‌های شهر، ۱۱ ستاد برف روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سنندج برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای تسریع در راستای خدمت رسانی به شهروندان، رفع مشکلات احتمالی و بازگشایی خیابانها و معابردر هنگام بارش برف انجام شده و در راستای مقابله با مشکلات احتمالی، نقاط حادثه خیز سطح شهر شناسایی و در معابر شیب دار نیز مخازن ماسه و نمک تعبیه شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به برپایی ۱۱ ستاد برف روبی در سطح شهر افزود: این کار مهم در راستای بازگشایی مسیر، جلوگیری از بروز خطرات احتمالی و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف و برودت هوا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این ستادها در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، پارک مولوی و میدان نبوت، پارک دیدگاه، سه راه تکیه، شهرک زاگرس و ۳.۱۹ بهاران فعال است، یادآور شد: علاوه بر ستادهای فعال در سطح شهر، سه ستاد برف روبی نیز در نواحی منفصل‌ شهری ننله، نایسر و حسن آباد بر پا کرده‌ایم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.