۱۵میلیارد و ۶۹۰میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه به ۲۲۸ نفر از مددجویان پرداخت شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر گفت : از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه ۱۶۸ فقره وام قرض الحسنه شامل ۱۱۴ فقره وام کارگشایی و۵۴فقره تسهیلات عمرانی جمعا به مبلغ ۷میلیارد و ۹۰میلیون ریال به ۱۶۸ نفر ازمددجویان شهری و روستایی به منظور امرار معاش، پرداخت بدهی، هزینه‌های درمانی و ساخت و تعمیرات کلی و جزئی مسکن توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

او گفت : ۶۰ فقره وام اشتغالزایی با کارمزد ۲ درصد به مبلغ ۸میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال به ۶۰ نفر از مددجویان مجری طرح‌های اشتغال پرداخت شده است. 

امجدیان افزود : تسهیلات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ریالی ۳۴درصد رشد داشته است.

اعطای اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره گفت: در راستای تحکیم بنیاد خانواده و مساعدت به امر خطیر ازدواج آسان برای زوجین تحت حمایت تا پایان آذر ماه سال جاری مبلغ ۱/۸۱۰/۸۱۵/۳۸۰ ریال کمک هزینه ازدواج به ۴۸ نفر از نوعروسان تحت حمایت پرداخت گردیده است.

او افزود: این اعتبار در قالب: جهیزیه نوعروس ۳۱ نفر به مبِلغ بیش از یک میلیارد ریال، جهیزیه موردی یک نفر ۲۰ میلیون ریال، هدیه ازدواج پسران ۱۳ نفر، ۲۴۰ میلیون ریال و جهیزیه بانو هم ۳ نفر ۱۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قدمی افزود: در راستای تبیین مبانی خانواده و مهارت زندگی برای نوعروسان کارگاه‌های آموزشی با همت واحدفرهنگی، حوزه حمایت و مشاوره در موضوع‌های: آیین همسرداری، مبانی دینی و اخلاقی، بهداشت روحی و روانی، آسیب‌های اجتماعی بخصوص آسیب‌های نو پدید با بهره گیری از مربیان مجرب حوزه علمیه و شبکه بهداشت برگزار گردید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.