اگر صاحب یکی از گوشی‌های Realme هستید با روشی که در ادامه توضیح می‌دهیم تبلیغات درون رابط کاربری دستگاه خود را غیرفعال کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از جالب‌ترین جنبه‌های تجربه رابط کاربری MIUI در تلفن‌های شیائومی و ردمی در مکان‌هایی مانند هند، استفاده گسترده از تبلیغات در همه بخش‌های دستگاه بوده است. اما به نظر می‌رسد جذابیت معرفی تبلیغات در رابط کاربری دستگاه بسیار زیادتر از حد معمول شده است، زیرا اکنون Realme نیز به انجام دادن این کار روی آورده است.

پیشنهاد محتوای تجاری چیست؟

هدف ریلمی به عنوان یک برند کاملاً واضح بوده و آن رقابت با شیائومی (و بیشتر با نام تجاری Redmi) است و براساس آمار تاکنون به خوبی از پس این کار برآمده است. اما اکنون این شرکت تبلیغاتش را در رابط کاربری محصولات خود در هند آغاز کرده و آن را "پیشنهاد محتوای تجاری" می‌نامند.

تمام تلفن‌های Realme که دارای رابط کاربری ColorOS 6 و بالاتر هستند، بروزرسانی‌هایی را دریافت می‌کنند که موجب فعال شدن این تبلیغات می‌شود. این بخش برنامه‌ها و لینک‌های تجاری را ارتقاء می‌بخشد. تبلیغات بعد از نصب برنامه‌های جدید در برنامه Phone Manager و صفحه Security Check ظاهر می‌شوند. به گفته Realme، ظاهراً این سیستم تبلیغاتی عجیب "محافظت از حریم خصوصی شما و رعایت قوانین و مقررات مربوطه" را تضمین می‌کند.

غیرفعال کردن تبلیغات ناخواسته ریلمی

خوشبختانه، راهی آسان برای غیرفعال کردن کامل این تبلیغات وجود دارد. می‌توان این قابلیت را یکی از مواردی دانست که سیاست Realme بر خلاف شیائومی است، زیرا شرکت دومی اصلا چنین امکانی را برای کاربران خود فعال نکرده است.

در تلفن ساخته شده توسط شرکت ریلمی، فقط باید به تنظیمات رفته و از آن بخش تنظیمات اضافی را باز کنید. پس از آن نیز در قسمت"دریافت پیشنهاد" گزینه غیرفعال کردن را کلیک کنید (Settings > Additional settings > Get recommendations). همانطور که می‌توانید تصور کنید تبلیغات به صورت پیش فرض روشن خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ریلمی به دنبال عرضه فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی


روش غیرفعال‌سازی تبلیغات ناخواسته گوشی‌های Realme

دلیل استفاده نکردن از واژه تبلیغات در منوی تنظیمات ریلمی

درضمن ما کاملاً مطمئن هستیم که استفاده نکردن از کلمه "تبلیغات" در فهرست تنظیمات عمدی بوده است. در نتیجه اگر شما جزو افرادی نباشید که همیشه در منوی تنظیمات خود می‌گردند و زیرمجموعه‌های آن‌ها را بررسی می‌کند یا در اینترنت درباره این موضوع نمی‌خوانند، احتمالاً حتی نمی‌دانید راهی برای غیرفعال کردن تبلیغات وجود دارد.

به نظر ما این قابل تحسین است که Realme از این گزینه استفاده کرده است و امیدوارم که قرار دادن آگهی در طول زمان آزاردهنده‌تر نشود. این شرکت در بیانیه رسمی خود در مورد این موضوع گفت که تبلیغات برای آن لازم بوده و برای حفظ یک مدل تجاری سالم و پایدار نیاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.