عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی از بررسی مجدد قانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

موضوع دفاتر پیشخوان مجددا در دستور کار قرار خواهد گرفتعلی ساری عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی قانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کمیسیون اجتماعی گفت: بررسی این قانون دوباره به کمیسیون محول شده است.

او افزود: در گذشته قانون دفاتر پیشخوان توسط دولت تهیه شده بودند که خدمات بسیاری را به مردم ارائه می‌دادند، اما به مرور این خدمات در دستگاه‌های مختلف تقسیم شد برای مثال پلیس برای خود تشکیلات جداگانه موسوم به پلیس + ۱۰ تاسیس کرد و به همین منوال هریک از گروه‌های مختلف برای خود تشکیلات جداگانه را ایجاد کردند که قبلا همگی این خدمات در یک نهاد متمرکز شده بود.

ساری تصریح کرد: در حال حاضر دوباره این موضوع در دستور کار مجلس قرار گرفته که مردم تمام خدمات مورد نیازشان را در یک نهاد دریافت کنند، این موضوع در شورای نگهبان هم بررسی شد اما شورا به آن ایراداتی وارد کرد، لذا برای بررسی دوباره به کمیسیون بازگشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۴۷ ۲۰ دی ۱۳۹۸
دقیقا هرنهادی برای خودش تشکیلاتی راه انداخته تا سودش رو ببره.یکی از مزایای برای نهادهااینه که بازنشستگانشون رو دوباره سرکار بردن و جوانان بیکار تعدادشون بیشتر شده.این که برای هر کدوم از اینها باید حتما باید سوابقی داشت که یک جوان ندارد و فقط یک بازنشسته دارد.اینها همه اش در یک تشکیلات جمع شود بسیار خوب است.
آخرین اخبار