مخاطب شناسی فضای مجازی راهی برای مهار فتنه‌های دشمن

معاون استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مخاطب شناسی، نخستین گام مهار فتنه‌های دشمن در عرصه فضای مجازی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اطلاع‌رسانی با اشاره به فعالیت‌های دشمن و معاندان نظام در عرصه فضای مجازی، گفت: برای مهار این فتنه‌ها در ابتدا باید مخاطب شناسی کرد و سپس برای هر یک از اقشار جامعه تولید محتوا داشت.

او افزود: دشمن فعالیت پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارد و از این طریق درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم و آسیب رساندن به نظام است. از همین رو مدیریت و کنترل فضای مجازی یکی از ضروریات امروز کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه اطلاع‌رسانی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، اضافه کرد: اگر بخواهیم در این حوزه نقش فعالانه و مؤثری ایفا کنیم و کنترل فضای مجازی را در دست بگیریم نیازمند تعامل نهاد‌ها و رسانه‌ها هستیم.

مردانی، اطلاع‌رسانی شفاف و هدایت افکار عمومی را از مهمترین وظایف کمیته‌های ستاد اطلاع‌رسانی دانست و گفت: در همین راستا می‌طلبد برنامه‌های مؤثر و نوآورانه در خصوص ارتباط گیری با مردم و پاسخگویی به مطالبات و انتقادات آن‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری همچنین به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی برنامه ریزی کرده که در مقابل ما وظیفه داریم تا با ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی زمینه حضور حدأکثری مردم را فراهم کنیم.

مردانی، بهبود وضع معیشتی مردم را از دیگر برنامه‌های دولت برشمرد و افزود: با بازرسی‌های مستمر و نظارت‌های لازم باید با گرانفروشی، احتکار و کم‌فروشی مقابله کرد و چنانچه تخلفی در این حوزه صورت گیرد با شدت برخورد می‌شود.

او خاطرنشان کرد: نظارت‌ها و بازرسی‌ها هر چه به ایام عید نوروز نزدیک می‌شویم تشدید می‌شود تا مردم دغدغه گرانفروشی را نداشته باشند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.