آشنایی ۹۰ هزار دانش‌آموز با مخاطرات فضای مجازی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، ۹۰ هزار دانش‌آموز با مخاطرات فضای مجازی آشنا شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سال گذشته، ۹۰ هزار دانش‌آموز استان در قالب ۲۷۰ هزار نفرساعت و همچنین ۷۰ هزار نفر از والدین دانش‌آموزان درخصوص مخاطرات فضای مجازی آموزش و توانمندسازی شدند.

وی افزود: جشنواره نوجوان سالم، اجرای طرح کوآ (کودک و اینترنت) با همکاری پلیس فتا و اداره‌کل فناوری اطلاعات استان، آموزش ۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر دوره ابتدایی مدارس مرکز استان از طریق برنامه‌های عروسکی، تئاتر و نمایش و برگزاری مسابقات تهیه محتوای الکترونیکی با رویکرد ارتقای سواد رسانه‌ای هم در این مدت انجام شد.

قائدامینی اضافه کرد: تهیه و توزیع بروشور‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی ویژه والدین و دانش‌آموزان در راستای پیشگیری از مخاطرات فضای مجازی در مدارس استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری، طرح هر مدرسه یک نهالستان در مدارس ابتدایی و سومین دوره طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) با همکاری جهاد دانشگاهی در ۱۰۱ مدرسه متوسطه اول استان به اجرا درآمد.

قائدامینی تصریح کرد: طرح داناب با حضور ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۲۵ معلم رابط با رویکرد ارتقای سطح دانش و آشنایی با مدیریت صحیح منابع و انرژی در آینده اجرا گردید.

انتهای پیام/خ

 آموزش و توانمندسازی دانش آموزان با مخاطرات فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار