امام جمعه موقت دزفول گفت: خون سردار سلیمانی نه تنها خللی در دفاع و مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث استحکام انقلاب و خشکاندن ریشه دشمنان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه امام جمعه موقت دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا گفت: خون سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ریشه اسراییل را می‌خشکاند.

او با بیان اینکه یکی از سربازان، ولی عصر (عج) امروز به شهادت رسید، بیان داشت: سردار سلیمانی مرد خدا بود و انس عجیبی با قرآن و نهج البلاغه داشت.

حجت الاسلام خسروپناه امروز را جشن سردار سلیمانی دانست و اظهار کرد: این سردار ذوب در اهل بیت (ع) بود و آرزوی شهادت همراه با قطع دست مانند حضرت ابوالفضل (ع) داشت.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به جشن داعشی‌های نابود شده و صهیونیست‌های بی دین در پی شهادت سردار سلیمانی ادامه داد: سردار، جریان مقاومت را بین المللی کرد و باعث اتحاد شیعه و سنی شد.

او تصریح کرد: اسراییل و آمریکا بدانند اشک ملت ایران، اشک پایداری و استقامت است و هر قطره اشکی برای سردار یک کینه محکم علیه آمریکا و اسراییل در دل مسلمانان ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه شهید سلیمانی درمقایل داعش ایستاد و آن را شکست داد، گفت: خون این شهید باعث استحکام انقلاب و ایجاد جریان مقاومت ضد آمریکا و اسراییل در جهان می‌شود.

او افزود: مزار شهید همدانی اکنون به مامنی برای جوانان تبدیل شده است همین اثر را نیز مزار‌های شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندسی خواهند داشت.

ححت الاسلام خسروپناه بیان کرد: ترس آمریکایی‌ها بعد از شهادت سردار سلیمانی از لحن و بیانشان مشخص است البته نیرو‌های مقاومت احساسی عمل نخواهند کرد و در فرصت مناسب ضربه محکمی به آن‌ها خواهند زد.

او اظهار داشت: دشمن برای شهادت سردار سلیمانی بار‌ها برنامه داشت؛ یک بار زیر حسینیه‌ای در استان کرمان کانال زده بودند و برای شهادت این سردار مواد منفجره کار گذاشته بودند.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه بدن تکه تکه شهید سلیمانی درختی ایجاد می‌کند و در دل‌ها زنده خواهد ماند، افزود: شخصیت وی مورد احترام همه جریان‌های سیاسی کشور بود و با هر اشاره رهبری، می‌دوید.

او همسرداری را از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) دانست و گفت: سردار سلیمانی از حضرت فاطمه (س) الگو گرفته بود و انس عجیبی با صحیفه سجادیه داشت.

حجت الاسلام خسروپناه مردم‌داری و ولایتمداری را از ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان عنوان و کرد: این سردار یک مرکز خیریه در کرمان داشت و همواره به فقرا سرکشی می‌کرد.

او با بیان اینکه شهادت حق سردار سلیمانی بود، اذعان داشت: زهرای مرضیه (س) برای ولایت مقابل ضد ولایت ایستاد و شهید سلیمانی نیز ذوب در ولایت بود و آرزو داشت بدنش در راه ولایت تکه تکه شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به تلاش دشمن برای آسیب دیدن مردم سالاری در ایران در جریان انتخابات گفت: مردم و نامزد‌های انتخابات باید به تصمیم شورای نگهبان احترام بگذارند.

او افزود: دشمن در لیبی جنایت کرد و اگر نظام به دست آن‌ها بیفتد همین جنایات را نیز در ایران پیاده می‌کنند.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به تخریب افراد در فضای مجازی بیان دشت: اختلاف سلیقه در انتخابات طبیعی است، ولی وحدت و تقوا باید سرلوحه مردم قرار گیرد.

او با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس در تصمیمات کشور افزود: اگر نمایندگان، قانون مالیات را اصلاح کنند هیچ نیازی به نفت نداریم.

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر لزوم ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات اظهارداشت: نیرو‌های خوب و ارزشی وارد عرصه انتخابات شده‌اند لذا اگر فردی رد صلاحیت شد بداخلاقی نکنیم و به سایر داوطلبان رای دهیم.

او انتخاب مدیران شایسته و انقلابی و توانمند برای شهرستان دزفول را مطالبه مردم خواند و افزود: دشمن چند سالی است جنگ شناختی را علیه ملت ایران به راه انداخته است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: دشمن در این جنگ بدنبال تغییر محاسباتی مسوولان نظام و تغییر باور‌های انقلابی مردم است.

مرثیه سرایی برای بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی در آیین نماز جمعه برگزار شد.

نمازگزاران دزفول همچنین بعد از نماز جمعه در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.