تظاهرات ضد آمریکایی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

در پی به شهادت رسیدن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تظاهرات مردمی ضد آمریکایی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ظهر امروز جمعه امروز ۱۳ دی ۹۸، در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد، به منظور محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، تظاهرات ضد آمریکایی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

این تظاهرات مردمی در راستای تجلیل و پاسداشت از خدمات درخشان، کم‌نظیر و ماندگار دلاور سرافراز تاریخ ایران، پس از اقامه نماز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برپا شد.
 
مردم شریف و نمازگزار استان با سردادن شعارهای «مرک بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «درود بر رزمندگان سلام بر شهیدان» انزجار خود را نسبت به آمریکای جنایتکار اعلام و از خدمات سردار شهید سپهبد سلیمانی دلاور سرافراز تاریخ کشور قدردانی کردند.

سردار سلیمانی، از برجسته‌ترین افراد در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران پس از آن و فرمانده کل نیرو قدس سپاه پاسداران انقلاب، بامداد امروز طی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد بامداد امروز در کنار ابومهدی الهندس به فیض شهادت نائل آمد،

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار