مدیرکل بیمه سلامت خوزستان شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان طی پیامی شهادت این سردار بزرگ را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

"بسم الله قاصم الجبارین"
"به نام خداوندی که درهم شکننده سرکشان است"

شهادت مظلومانه سردار سرافراز و پرافتخار اسلام و سربازان ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس موجب تاسف و تالم عمیق ما شد.

حاج قاسم سلیمانی یار دیرینه و یادگار دوران دفاع مقدس بودند، که با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداختند و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدشان پیوستند.

شهادت سرافرازنه حاج قاسم سلیمانی به دست جنایتکاران متجاوز، هرچند این عزیز را به مقصد دیرینه اش که همان رسیدن به شهد شیرین شهادت بود رساند، اما خون پاک آن‌ها جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهند داد.
اینجانب شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت، ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم

انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت‌های ستمدیده جهان اسلام، خانواده بزرگ شهداء و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم.

برای سرداران محبوب علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان ان‌ها صبر و اجر جزیل مسالت دارم.»

دکتر علی خسروی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.