سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت با صدور پیامی، رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، این روز را به دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء ارجمند آنان تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، زمین و زمان در سوگ از دست دادن خلق برگزیده و سرور جهانیان داغدار و سیاه پوش شده اند و ذکر درود و سلام و رحمت بر مقام والای این انسان عالی مقام بر زبان‌ها جاری شده است؛ گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی، چون این عزیزان می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل بیت است. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه‌های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت سلطان طوس و انیس النفوس امام رضا (ع) بر همه دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آن‌ها در روز قیامت قرار گیریم

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

انتهای پیام/گ

صدور پیام تسلیت به مناسبت رحلت پیامبراکرم (ص)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.