در پی ضایعه شهادت سپهبد سلیمانی بازار اراک به احترام این سردار فداکار تعطیل است.

تعطیلی بازار اراک به احترام سردارشهید قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت سردارشهید سپهبد سلیمانی، گفت: در پی ضایعه شهادت این سردارشهید صبح امروز بازار اراک تعطیل است و اصناف استان مرکزی با سیاه پوش کردن واحد‌های صنفی خود سعی می‌کنند ارادت خود را به این سردار شهید نشان داده و بخشی از زحمات وی را قدردانی کنند.

زند افزود: اصناف استان همراه با مسئولان استانی، برای برنامه‌های دیگری برای بزرگداشت این شخصیت بزرگ برنامه ریزی می‌کنند و حضور خواهند داشت.

او اضافه کرد: روحیه قاسم سلیمانی‌ها در ایران زنده است و اگر دشمنان فکر می‌کنند با ترور او می‌توانند به ایران لطمه بزنند کور خوانده اند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هم ایران بسیاری از بزرگان خود را از دست داد، اما شهادت این بزرگان ریشه انقلاب را قوی‌تر کرد و در شرایط حاضر هم با حضور سلیمانی‌ها و درایت مقام معظم رهبری امنیت این کشور حفظ خواهد شد و ما از این بابت نگرانی نداریم.

او بیان کرد: جایگاه سردار سلیمانی در ایران، منطقه و جهان محرز و مشخص است و نقشی که او در ایجاد امنیت نظامی و اقتصادی در منطقه داشت بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار