فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سردار سپهبد سلیمانی مبارزی بی ادعا برای دین و پرچم غرور هر ایرانی بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی نشانه اقتدار ملی و بین المللی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود که پویایی خاصی در جبهه‌های مقاومت به وجود آورد و با شهادتش به طور حتم این پویایی و کار‌هایی که این شهید بزرگوار در حوزه مستشاری و آموزشی انجام می‌داد، تداوم خواهد یافت.

او ادامه داد: سردار سلیمانی دلاور مردم انقلاب و مسلمانان جهان بود و شهادت او باعث وحدت و انسجام بیشتر در درون و برون انقلاب اسلامی خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سردار سلیمانی، مالک اشتر و ابوذر زمان بود؛ سرداری عزت آفرین و اقتدار آفرین، و همان طور که مردم به خوبی گفتند سردار دل ها بود.

رزمجو بیان کرد: سردار سلیمانی ولایتمداری راستین و استوار و نقطه قوت مردم ایران و همه مسلمانان بود، زیرا عملکرد این شهید منشاء و محور وحدت و انسجام در درون و برون انقلاب بود.

او افزود: این شهید، انسانیت و شرف را به جهان اسلام ارزانی داشت و یاری کم نظیر برای ولایت و مدافعی بی بدیل برای خط مقاومت بود و حماسه‌های سترگی را رقم زد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر سپس با گرامیداشت یاد شهدای رسانه، گفت: شهدای رسانه نماد قدرت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران هستند.

رزمجو افزود: کارکرد امنیتی رسانه‌ها غیرقابل انکار است و شرایط کنونی و پیچیدگی اوضاع سیاسی بر اهمیت فعالیت آن‌ها افزوده است.

او گفت: شهدای رسانه انتقال دهنده پیام‌های الهی و اهداف انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا به انقلاب به مخاطبان خود بودند و بر افکار عمومی دنیا تاثیر گذاشتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بیان کرد: شهدای رسانه طلوع خورشید بیداری و مدیریت و حاکمیت تمدن اسلامی در انقلاب و جهان اسلام بودند.

رزمجو افزود: آنان ماهیت جهانخواران و ظالمان را افشا کردند و دفاع از آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و شکست جنگ نرم دشمنان در خون پاک شهدای رسانه تجلی یافت.

او تاکید کرد: اتاق فکر شهدای رسانه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بود و آن‌ها تاروپود اندیشه‌ها و اهداف دشمن علیه انقلاب را خنثی کردند و توسعه فرهنگی و آبادانی کشور را ترسیم کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.