اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور شنبه آینده در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان «مرد زمانه» شنبه ۱۴ دی به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود.

عبدالله نجفی افزود: برگزاری این اجلاسیه که هم راستا با کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر شده، فرصتی برای تجلیل و ارج گذاری به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه است.

او با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان‌های گوناگون، عنوان کرد: شهدای رسانه با ثبت ارزش‌های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند، که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال‌های حماسه و ایثار مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: نقش آفرینی فعالان رسانه در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال‌های پس از آن و به خصوص انعکاس رشادت‌های مدافعان حرم قابل اغماض نیست و شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخداد‌ها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‏‌های ماندگاری ثبت نشده بود.

نجفی گفت: بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدای رسانه‎ای جنوب کشور برآمده است و این مراسم با حضور چهره‎‏های شاخصی همچون مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه، بیژن نوباوه وطن، خبرنگار ایثارگر و عکاس دفاع مقدس و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح شنبه ۱۴ دی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‏‌شود.

او، با دعوت از خانواده رسانه استان برای حضور و مشارکت در این اجلاسیه، بیان کرد: در این اجلاسیه از خانواده‌های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و شهیدان داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.