آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: به آنان که در راه خدا جانفشانی کردند و به غیر او به هیچ چیزی در این دنیا چشم نداشتند،افتخار می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، متن پیام آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شده بدین شرح است:

دست جنایتکار آمریکا بار دیگر به ترور جمعی از مجاهدین قهرمان که در رأس آن‌ها مرد جهاد در راه خدا حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی مهندس بود دراز شد و فقدان آن‌ها دل مؤمنان را به درد آورد.

در عین حال به این دو مرد و امثال آنان که در راه خدا جانفشانی کردند و به غیر او به هیچ چیزی در این دنیا چشم نداشتند، بسیار افتخار می‌کنم.

امت باید از شهدای بزرگ خود که مدت‌ها در مسیر جهاد و شهادت گام برداشتند به عنوان مکتبی برای روحیه جانفشانی و فداکاری در راه دین، کرامت، آزادی میهن اسلامی و دفاع از مقدسات الهام گیرند.

خداوند متعال جایگاه شهدای حق و عدالت را در بهشت عالی رتبه قرار دهد و آنان را در جوار محمد و خاندان طاهرینش محشور کند و بهشت را به آنان هدیه دهد، تسلیت خالصانه و تبریک‌های ایمانی خود را به صاحب اصلی و زمان ارواحنا له الفدا و جمهوری اسلامی ایران و رهبر عظیم و ملت مخلص و همه فق‌های عظام و امت اسلامی و آزادگان جهان و خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار