سفیر ایران در چین گفت: تبعات ماجراجویی‌های آمریکا به عهده دولت و مقامات این کشور است.

سفیر ایران در چین: تبعات ماجراجویی‌های آمریکا به عهده مقامات این کشور استبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کشاورز زاده سفیر کشورمان در پکن روز شنبه در نشستی با مقامات وزارت خارجه چین که در وزارت خارجه این کشور برگزار شد ضمن تشریح جنایات آمریکا در شهادت سردار قاسم سلیمانی، افزود: دولت آمریکا با توجه به این جنایت شنیع، باید مسئولیت هرگونه تنش‌ و اتفاقاتی که در آینده روی خواهد داد را بپذیرد.

وی همچنین در این نشست به طرف چینی اطلاع داد که شورای عالی امنیت ملی ایران روز گذشته در نشست خود تصمیماتی در این زمینه اتخاذ کرده است.

کشاورز زاده در ادامه ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران گفت: سردار سلیمانی قهرمان مبارزه به داعش و تروریسم بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین همچنین با انتشار بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی توسط نیرو‌های تروریستی رژیم آمریکا را به امت اسلامی بویژه هموطنان عزیزمان تسلیت گفت.

سفارت ایران در چین در اقدامی دیگر بیانات مقام معظم رهبری و محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به ترور سردار سلیمانی را به زبان چینی ترجمه و در فضای رسانه‌ای این کشور منتشر کرد که مورد توجه قرار گرفت.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیرو‌های مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپاد‌های وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار