آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی را به پیشگاه، ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: سرداران رشید، رزمندگان دلاور، سلحشوران سرافراز و بسیجیان جان بر کف سیستان و بلوچستان سلام علیکم؛ خبر جانسوز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همه ما و شما را داغدار کرد. بر خود لازم دیدم که در راستای ابراز همدردی و مشارکت در این غم پیام تسلیت و تهنیتی به محضر شریف شما داشته باشم تا آمیختگی فکری و روحی حدود ۱۸ سال از عمرم با شما و مدیون بودن از الطاف و عنایاتتان را پاس بدارم.

انقلاب اسلامی ایران هم‌اینک چشم به راه تحول بزرگی بود که از نو ملت شریف کشور را که به نوعی دچار توهمات و فاصله‌های ذهنیتی شده بودند را منسجم سازد و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بستر را برای ایجاد یکپارچگی و اتحاد فراهم کند که یکباره در پگاه جمعه ۱۳ دی حدیث عروج سردار رشید و همیشه پیروز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش از طریق رسانه‌های ملی و جهانی داده شد.

این حدیث فراتر از شهادت شهدای هفت تیر و قضیه هشت سال جنگ تحمیلی در ایجاد وحدت تاثیر گذار بود البته آن ۲ پدیده در پیدایش انسجام ملی نقش آفرین بودند، اما این خبر علاوه بر به وجود آوردن انسجام ملی نقش بیدار کننده برای ملت‌های در حال خیزش و تشدید کننده هسته‌های مقاومت را در بر داشت.

اینکه گروه‌های مختلف با افکار سیاسی گوناگون و آحاد جامعه ایرانی با مشی و مرام رنگارنگ چهره عزا به خود گرفتند و اینکه رسانه‌های مربوط به آزادگان دنیا چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی با هاله‌ای از اندوه به این موضوع پرداختند نشان از عظمت تاثیر این وجود با برکت بود.

۲ عامل در تعمیق بخشی این واقعه از همه‌ی عوامل مهمتر به نظر می‌رسد یکی خلوص، صفا، پاکی و انگیزه خدا محوری و ولایتمداری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگری خباثت، رذالت و شقاوت ترامپ و همفکران او است.

از آنجا که شما سرداران، سلحشوران، مجاهدان و بسیجیان سیستان و بلوچستان در هشت سال دفاع مقدس تحت فرماندهی این فرمانده لایق و شجاع بودید و از او خاطره فراوان دلاورمردی آمیخته با مهربانی و محبت در ذهن دارید و شهادت این ابر مرد دل‌های همه‌ی شما را اندوه و آزرده ساخت اینجانب این غم سنگین را به پیشگاه، ولی عصر (عج) و سکاندار نظام اسلامی رهبری معظم انقلاب، خانواده مکرم ایشان، مردم ایران و شما همرزمان عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن سفر کرده علو درجه، حشر و نشر با اولیا و شهدای بزرگ نظام اسلامی‌مان بهشتی‌ها، مطهری‌ها و چمران‌ها را از ذات اقدس ربوبی در خواست دارم.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از شریف‌ترین انسان‌های تاریخ معاصر ایران که عمری در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان در عرصه دفاع مقدس، و در سالیان پس از آن در فرماندهی سپاه قدس با رشادت و دلاورمردی عرصه را برای مستکبران واستعمارگران جهانی تنگ نمود؛ با اقدامات کور و بزدلانه استکبار جهانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد وبه آرزوی دیرین خویش که همان شهادت فی سبیل‌الله است دست یافت. اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت استکبار، با تبریک و تسلیت شهادت آن سردار سرافراز لشکر اسلام، به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیه الله خامنه‌ای و همرزمان وهمسنگران آن شهید وارسته و والامقام، خانواده معظم ایشان وعموم ملت شریف ایران از خداوند منان علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل مسالت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار