مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۲۱۳ میلیون و ۹۱۹ هزار سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال مبادله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان فارس بیان کرد: ۵۵ درصد از این حجم معاملات مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به ۲۷۲ شرکت است.

او تصریح کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های فجر انرژی خلیج فارس، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و توریستی رفاهی آبادگران ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های عمران توسعه فارس، حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس و پارس خودرو با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان ادامه داد: سهام شرکت‌های داروسازی ابوریحان، آ س پ و پتروشیمی زاگرس بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، سایپا دیزل، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۲۳ هزار و یازده واحد افزایش که به عدد ۳۸۴ هزار و ۹۹ رسیده است.
انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.