استاندار کرمانشاه گفت : سردار سلیمانی سال‌ها نخوابید که ما خوب بخوابیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تمام ایران از شهادت سردار سلیمانی داغدار شد، گفت : ایشان نمادی از اقتدار، صلابت، سخت‌کوشی، ایثار و از خودگذشتگی و در عین حال نمادی از تواضع بود و برای نیرو‌های لشکر ۴۱ ثارالله به واسطه ارتباط نزدیکی که با آن‌ها داشت، مثل پدر بود.

او با اشاره به سال‌ها تلاش سردار سلیمانی برای ایجاد امنیت در کشور، گفت : سردار سلیمانی سال‌ها نخوابید که ما خوب بخوابیم.

او از اقدام دشمن برای ترور سردار سلیمانی به عنوان یک اقدام احمقانه یاد کرد که تمام دنیا به نوعی به آن اعتراض کردند و گفت: اینکه رئیس جمهور یک کشور دستور ترور صادر کند و بعد بگوید به دنبال جمع کردن تروریسم هستیم، با یکدیگر بسیار منافات دارد.

بازوند با بیان اینکه برنامه‌های جدی برای پاسخ به این اقدام دشمن وجود دارد، افزود: آمریکا باید بداند که از این اقدام احمقانه پشیمان خواهد شد. مردم ایران نیز خواستار پاسخی سخت به این اقدام دشمن هستند

او گفت: دشمن نباید فراموش کند که "شهید سلیمانی" به مراتب قوی‌تر از "قاسم سلیمانی" است و همه مردم ایران نیز مانند یک قاسم سلیمانی راه او را ادامه خواهند داد.

استاندار کرمانشاه فقدان سردار سلیمانی را یک خلا برای کشور دانست و گفت: در عین از دست دادن یک فرد عزیز و گرامی در کشور، اما با شهادت ایشان وحدت و انسجامی ملی در کشور شکل گرفته است.

او از همکاری خوب دستگاه‌ها، ادارات و اصناف استان از روز گذشته تاکنون قدردانی کرد و گفت: پوشش خوبی در سطح شهر از تصاویر این شهید بزرگوار ایجاد شده که حق سردار سلیمانی است.

استاندار کرمانشاه از برپایی مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در کرمانشاه نیز خبر داد و با بیان اینکه این مراسم ساعت ۱۰ صبح فردا (۱۵ دی) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد، از همه اقشار مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.