هافبک ۳۱ ساله تیم فوتبال لیورپول که در فصل جاری فرصت کمی برای بازی به دست آورده، به دنبال جدایی از این تیم است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آدام لالانا بازیکن تیم فوتبال لیورپول اعلام کرد به ماندن در این تیم فکر نمی‌کند و بر همین اساس گمانه زنی‌های زیادی در خصوص جدایی او در پایان فصل مطرح شده است. این هافبک ملی پوش که در سال ۲۰۱۴ به لیورپول پیوست، قراردادش با این تیم تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و به نظر نمی‌رسد تمایلی به تمدید قرارداد با لیورپول داشته باشد.


بیشتر بخوانید: نشان لیاقت رونالدو به سرمربی فلامینگو رسید


لالانا در این فصل جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشته است و همین موضوع باعث شده تا او به دنبال جدایی از لیورپول باشد. هافبک هجومی ۳۱ ساله قرمز‌ها می‌تواند با پرداخت مبلغ رضایتنامه اش به باشگاه، در ژانویه راهی تیم دیگری شود. در غیر این صورت او می‌تواند تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی صبر کند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری بپیوندد.


بیشتر بخوانید: بدترین خرید‌های یک دهه اخیر لیگ جزیره/ جهانبخش در کنار «فرناندو تورس»


انتظار می‌رود لالانا در پایان فصل آنفیلد را ترک کند، با این وجود این بازیکن همچنان اصرار دارد که هر کمکی بتواند، انجام خواهد داد تا به طلسم ۳۰ ساله قهرمان نشدن لیورپول در لیگ برتر پایان دهد و قرمز‌های مرسی ساید بتوانند در پایان فصل، جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار