مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شماره سه اصفهان توانست با ابداع سرگرمی ویژه ای برای نابینایان و کم بینایان به عنوان طراح برتر پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی دست پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی قربانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: رفعت السادات خرمزاده مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شماره سه اصفهان توانست با ابداع سرگرمی ویژه‌ای برای نابینایان و کم بینایان به عنوان طراح برتر پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی دست پیدا کند.

مهدی قربانی افزود: استفاده از آهنربا در طراحی قطعات و الهام از خط بریل و برجسته سازی مراحل مختلف و همچنین ایجاد قابلیت استفاده از حس لامسه از جمله ویژگی‌های این طرح و ایده بوده که این بازی را برای استفاده نابینایان و کم بینایان مناسب سازی کرده است.

او با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی برجسته سازی مفهوم اسباب‌بازی است گفت: اسباب بازی یک عامل فرهنگی در شکل گیری شخصیت کودکان است و از طرف دیگر این جشنواره فرصتی برای ارزیابی و رصد وضعیت تولید اسباب بازی در کشور است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۷ تا ۱۳ دی با حضور ۱۶۰ تولیدکننده اسباب‌بازی، ارائه دو هزار اسباب‌بازی ایرانی، حضور بیش از ۶۰ طراح و عروسک‌ساز و معرفی ۴۰۰ عروسک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار