مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از جلسه هیئت مدیره توضیحاتی را بیان کرد.

انصاری فرد: تا ۳ روز آینده مشکلات را حل می‌کنیم/ کالدرون تایید کند، بازیکن خارجی می‌گیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از جلسه با اعضای هیئت مدیره در خصوص این جلسه بیان کرد: ابتدا شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم. تمام تلاش مان را می‌کنیم تا مشکلات پیش رو را حل کنیم. درحال تلاش هستیم تا منابع مالی را تامین کنیم.

او افزود: از ۳-۴ روز دیگر تمرینات آغاز می‌شود و از کالدرون و بازیکنان ممنون هستیم که نهایت همکاری را با ما دارند. انشاالله تلاش می‌کنیم تا ۳ روز آینده مشکلات را حل کنیم تا بازیکنان و کادرفنی با قدرت کارشان را پیگیری کنند.

انصاری فرد ادامه داد: در اردوی قطر هم تمرینات را خوبی دنبال می‌کنیم و سپس به تهران بر می‌گردیم تا برای قهرمانی آماده شویم. به تعهدات مالی مقابل کالدرون عمل نکردیم و او حق دارد که ناراحت باشد، اما تلاش می‌کنیم تا چند روز آینده مشکلات او و کادرفنی اش را حل کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: با بازیکنان داخلی در حال مذاکره هستیم و با اسامی که کالدرون داد، مذاکره می‌کنیم، اما جذب بازیکنان خوب در نیم فصل سخت است. تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی بگیریم. بازیکنان خارجی نیز به کالدرون معرفی کردیم و پس از تایید او، آن‌ها را جذب می‌کنیم.

او در پایان در مورد جلسه خصوصی که روز جمعه هیئت مدیره پرسپولیس برگزار کرد، گفت: دنبال آرامش هستیم و به دنبال حواشی نیستیم. باید کارمان را انجام دهیم و آرامش می‌خواهیم. من اطلاعی از جزئیات ندارم و به مسائل جانبی اهمیت نمی‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار