در پی پدیده مه‌گرفتگى شدید همراه با کاهش دید ۲۰۰ متر در ارومیه پرواز شماره ۸۵۸ شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به ارومیه از فرودگاه ارومیه به تهران بازگشت.

قراملکی مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی در گفت و گوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود : پس از بارش برف، اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما عملیات برف روبی، اوره پاشی، یخ زدایی را آغاز نمودند.

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی افزود: در این مدت چهار دستگاه تیغه برف روبی، یک دستگاه رولبا و یک دستگاه اوره پاش توسط پرسنل آتش نشانی و ایمنی و عملیات فرودگاهی به منظور تردد بر روی باند، عملیات آماده سازی باند را انجام دادند.

او افزود: سپس با باز شدن باند فرودگاه ارومیه اولین پرواز توسط شرکت هواپیمایی اتا طبق برنامه ساعت ۶:۲۵ صبح با انجام عملیات یخ زدایی ارومیه را به سمت مهراباد ترک کرد. و دومین پرواز توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۶:۳۰ در فرودگاه ارومیه به زمین نشست و ساعت۷:۲۵ صبح ارومیه را به سمت مهر اباد ترک کرد .

مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی در خصوص پرواز سوم این فرودگاه افزود: در ادامه با افزایش پدیده مه‌گرفتگى همراه با کاهش دید ۲۰۰ متر در ارومیه پرواز شماره ۸۵۸ شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به ارومیه، از فرودگاه ارومیه به تهران بازگشت.
 

به محض افزایش دید پروازهای این فرودگاه انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.