مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از مختومه شدن ۹ پرونده قاچاق در این استان خبر داد و گفت: محکومان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۵۷۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در تعزیرات سمنان، ضمن بیان اینکه پرونده‌های تعدادی از متخلفان به قاچاق کالا در سطح استان مختومه شده است، بیان کرد: این متخلفان در مجموع به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

او درباره تعدد پرونده‌های قضائی قاچاق کالا در سطح استان سمنان، افزود: یک هزار و ۴۰۰ بطری روغن زیتون و ۵۰۰ عدد عینک در بین کالا‌های مکشوفه بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ابراز داشت: در بین پرونده‌های قاچاق همچنین ۲۵۱ دستگاه ماینر فلز یاب، ۱۵ رأس گاو زنده، یک هزار و ۴۱۶ عدد نوشیدنی، ۱۰ هزار بسته آدامس، ۵۰ تلویزیون دیده می‌شود.

محمدی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضا برای مقابله با قاچاق، ابراز کرد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده یکی از مسائل مورد توجه دستگاه قضائی برخورد قاطع با متخلفان حوزه قاچاق است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.