گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان های خراسان جنوبی + تصویر

مردم شیعه و سنی شهرستان نهبندان و دیگر شهرستان های استان با برگزاری مراسم ویژه‌ای یاد و نام شهید سپهبد سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مردم  نهبندان هم امروز با برگزاری مراسم یابود شهدای مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام علی(ع)  این شهرستان بار دیگر اعلام کردند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.

همچنین مردم و علمای شیعه و اهل سنت در شهرستان درمیان در کنار یکدیگر با برگزاری مراسم ویژه‌ای یاد و نام سردار دل‌ها را گرامی داشتند و عهدی دوباره با شهدای راه مقاومت بستند.

مردم شهرستان درمیان در این مراسم شعار‌هایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و لبیک یا خامنه‌ای سر دادند.

 مردم سربیشه هم امروز با برگزاری مراسم یابود شهدای مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی بار دیگر اعلام کردند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.
 
برزگر از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به رشادت‌های فراوان حاج قاسم سلیمانی در دوران جنگ تحمیلی و همچنین ریشه کن کردن داعش، اطاعت و گوش به فرمان بودن از، ولی فقیه را از ویژگی‌های بارز این سردار رشید اسلام و مالک اشتر زمان بیان داشت.
 
 امام جمعه زیرکوه در مراسم گرامی داشت یاد و نام شهید سردار سلیمانی و هم رزمانش با بیان این مطلب گفت: سراسر جهان، شهید سردار سلیمانی را می‌شناسند و این روز‌ها بیشتر کشور‌ها از جمله عراق، سوریه، یمن و حزب الله لبنان همه داغدار سردار سلیمانی و خونخواه اویند.
 
حجت الاسلام مرتضائی نیا افزود: سردار سلیمانی فردی فاطمی، ولایی، علوی و عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و خانه پدریش در کرمان را بیت الفاطمه (س) قرار داده بود و در ایام شهادت دم در می‌نشست و به مهامانان خوش آمد می‌گفت.
 
وی گفت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و افتخارش این است که به دست شیطان بزرگ به شهادت رسید و اگر سردار سلیمانی نبود امروز این امنیت را نمی‌داشتیم و جهان کفر از جمله داعش به مرز‌های ما رسیده بود.
 
امام جمعه زیرکوه افزود: طرح خاورمیانه جدید آمریکایی ها، تسلط بر عراق، سوریه، افغانستان و یمن است که سردار سلیمانی خوابشان را آشفته کرد.

حجت الاسلام مرتضائی نیا گفت: آمریکایی‌ها از ترس انتقام سخت ما، پیغام داده اند هر اندازه ما کار انجام دادیم انتقام بگیرید و وزیر خارجه قطر هم برای معامله گری به تهران آمد، ولی باید بدانند ما با انتقام سخت خود، روز دشمنان را به شب تبدیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ولایت پذیری سردار سلیمانی، او را سردار دل‌ها کرد افزود: دشمنان بدانند مردم ایران راه این شهید بزرگ اسلام را ادامه خواهند داد تا حکومت جهان به دست امام زمان (عج) سپرده شود.
 
 
گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان درمیان
گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان درمیان
گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان درمیان
گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان درمیان
گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان درمیان
گرامیداشت یاد و نام سردار دل‌ها در شهرستان درمیان
 
انتهای  پیام / ط ا
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.