آستان قدس رضوی، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در صحرای طبس می سازد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جهانبخش  رئیس موزه بین المللی صحرای طبس گفت: براساس توافقنامه‌ای که روز گذشته با تولیت آستان قدس رضوی انجام شد، این مجتمع در کنار مسجد شکر، محل سرنگونی هواپیما‌های امریکایی در سال ۵۹ با کمک حدود ۵ میلیارد تومانی ساخته می‌شود.

او  با بیان اینکه موزه استکبارستیزی طبس به عنوان اولین موزه بین المللی کشور، ردیف بودجه گرفته است افزود: تلاش می‌کنیم پس از انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی مرحله نخست این موزه را پنجم اردیبهشت سال آینده، سالروز شکست حمله نظامی امریکا آغاز کنیم.

جهانبخش گفت: پس از احداث ساختمان این موزه، آثار و اسناد جنایت‌های امریکا از سراسر کشور از جمله شیراز، اصفهان و تهران جمع آوری و در این مکان به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس موزه بین المللی صحرای طبس افزود: در این موزه با به نمایش گذاشتن، بخش‌هایی از جنایات امریکا و اسرائیل، چهره واقعی این جنایتکاران به گردشگران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

با دستور سردار کارگر رئیس بنیاد آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، موزه بین المللی استکبارستیزی طبس، به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واگذار شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.