فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) سپاه در تفرش گفت: هزاران حاج قاسم سلیمانی به پهنای جبهه مقاومت سر بلند کرده اند.

هزاران  قاسم سلیمانی به پهنای جبهه مقاومت سر بلند کرده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع)   در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی در مصلای تفرش با تاکید بر اینکه راه و پرچم سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، گفت: دشمنان باید بدانند به پهنای جبهه مقاومت هزاران نفر حاج قاسم‌ها سر بلند کرده اند.

سردار گنجعلی افزود: داعش نیرو‌های تربیت شده آمریکا و از بزرگترین جبهه تکفیری در جهان اسلام بودند که نابودی این جبهه تکفیری از دستاورد‌های حضور سلیمانی است که توانست بشریت و ملل مسلمان را از شر این غده سرطانی نجات دهد.

او با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز یک سرباز متدین، انقلابی و شهادت طلب بود و مقاومت، جسارت و ایستادگی حاج قاسم سبب شد که آمریکا با خفت و خواری منطقه را ترک کند. اضافه کرد:
امنیت امروز کشور و به عقب راندن دشمن از نزدیکی مرز ایران، ثمره تلاش و مجاهدت شهید سلیمانی است.

فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) اضافه کرد: ریشه قدرت ایران، هسته‌ای نیست بلکه توکل، رهبری با بصیرت، ایثار و فداکاری است که می‌تواند جنگ‌ها را مدیریت کند.

او، دو راهکار «اقتصاد مقاومتی» و «مقاومت فعال» را از راهکار‌های رهبر معظم انقلاب برای کشور دانست و افزود: شهید سلیمانی در میدان عمل به این دو راهکار حقیقت بخشیدند.

سردار گنجعلی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده که توانسته آمریکا را از منطقه بیرون کند و از نفوذ آمریکا در منطقه بکاهد.

مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده مردم در مصلی ولایت تفرش برگزار شد و عزاداری و سینه زنی از بخش‌های این مراسم بود.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به طور رسمی با هواپیما به عراق سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در اهواز، فردا دو شنبه در تهران و قم و سه شنبه در کرمان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار