عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آمریکا و متحدانش بدانند که تمام مقدمات برای انتقام سخت از آنان آماده شده است.

مقدمات لازم برای انتقام سخت از آمریکا آماده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در واکنش به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با وجود آنکه آمریکا و متحدانش در منطقه و اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند، بدانند که تمام مقدمات و زمینه‌ها برای انتقام سخت از آمریکای تروریست و اسرائیل کودک‌کش آماده است.

او با اشاره به احضار سفیر سوئیس به وزارت امور خارجه، گفت: اگرچه این اقدام در عرف دیپلماتیک اقدامی شایسته است، اما سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که سفیر سوئیس دو بار به وزارت خارجه اعزام شده که این رفت و آمدها، پیام دادن و پیام گرفتن‌ها نگران کننده است و می‌تواند ترفند آمریکا برای به فراموشی سپردن این ماجرا باشد پس باید حواسمان را جمع کنیم.

ابطحی خاطرنشان کرد: نباید دشمن را آرام بگذاریم چرا که آنان نیز ما را آرام نمی‌گذارند و مردم ایران انتظار دارند که انتقام سختی از آمریکا و ایادی او گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
چه معنی دارد در چنین شرایطی با دشمن بشریت پیغام پسغام رد و بدل بشه. فقط انتقام از نوع سخت و ویرانگر تا حساب کار دستشان بیاد و همچنین کشورهای متخاصم دیگر تا به خود اجازه همچنین گستاخی ندهند.
آخرین اخبار