یکی از هم رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، او را به سید الشهدای محور مقاومت تعبیر کرد.

سید احمد فاطمی هم رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جانباز ۷۰ درصد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: ۸۴ ماه از دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله را به عنوان یکی از شاگردان ایشان در مکتب گذشت وایثار هم مسیر با ایشان بودم.

اوافزود: همه دنیا به عینا پذیرفتن که حاج قاسم سلیمانی شهید دنیای مقاوت است.

فاطمی با بیان اینکه برخورد‌های سردار در دفاع از اسلام وانقلاب احیا کننده تفکر حضرت ابا عبدالله در جهان اسلام است، عنوان کرد: با شهادت ایشان خط ومسیر حضرت اباعبدالله احیاء وتداوم یافت.

او گفت: سابقه آشنایی من با این بزرگوار از سال ۶۰ تا کنون بوده وخواهد بود.
هم رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه این ظرفیت بالای حاج قاسم بود که باعث کسب جایگاه ویژه در قلب تمام مردم عالم شد، تصریح کرد:
فاطمی با اشاره به اینکه حاج قاسم معنی فرمانده بودن را به همه ثابت کرد، عنوان کرد: سردارسلیمانی فرماندهی را در خط مقدم فراگرفته وآموزش دادو در اوج آتش وخون با پای بدون چکمه به همراه بیسیم چی خود شهید سردار یوسف شریف در منطقه حضور یافتند و منتظر گزارش از فرماندهان نمی‌ماندند.

او ادامه داد: سردار سلیمانی با این کار خود باعث می شد تا هم رزمان وبسیجیان با انرژی بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

هم رزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: من به این نتیجه رسیدم که خداوند شهادت ایشان را به عنوان یک هدیه برای اسلام قرار داد ومطمئنا برکت این شهادت از حیات ایشان تاثیر گذار‌تر خواهد بود.

او از خاطره‌ی ۱۰ ماه پیش خود یاد کرد وگفت: حدود ۱۰ ماه پیش به دعوت سردار سلیمانی، امام جمعه بمبیی هندوستان به ایران آمد ومن به همراه حاج احمد جزینی این میهمان را همراهی کردیم.

فاطمی ادامه داد: به منظور نشان دادن فرهنگ دفاع مقدس، ابتدا آن را به خرمشهر وشلمچه و... وسپس از طرف اروند رود با کشتی به جزیره ام الرصاص رفتیم.

هم رزم حاج قاسم با اشاره به اینکه این جزیره مرکز هدف رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات والفجر ۴ بود، افزود: یادم نمی‌رود پس از بازدید از آن منطقه امام جمعه بمبیی با حالت بغض آلود رو به من کرد وگفت امروز می‌فهمم که سردار سلیمانی چه سختی‌هایی را متحمل شد و سخن گزاف نیست که بگویم بچه‌های هند شیعه وسنی ارادت بسیار ویژه‌ای به سردار دارند.

فاطمی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی الحق والانصاف مردی کامل و انسانی نمونه وسرآمداست، افزود: سردار سلیمانی در صحنه جنگ به عنوان قوی‌ترین وعظیم‌ترین شخص بردشمنان هجوم می‌آورد، ولی در بین فرزندان شهیدان مردم محروم مناطق فرق نمی‌گذاشت ومعتقد بود که باید به یاری همه مظلومان عالم شتافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار