فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر اصلاح طلبان بعد از ۴۰ سال هنوز متوجه اختیاراتشان نیستند، پس چرا تا این حد به مردم وعده می‌دهند.

اصلاح طلبان اگر اختیار ندارند، پس چرا به مردم وعده می دهند/ جریان 2 خرداد نسبت به وضع داخلی نظام و توانایی خود نا آگاه استحبیب الله بوربور دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اظهارات اخیراصلاح طلبان یک فرار رو به جلو است، زیرا اگر اصلاح طلبان اختیارات ندارند پس چرا برای گرفتن مسئولیت سر و دست می‌شکنند.

او ادامه داد: اگر اصلاح طلبان بعد از ۴۰ سال هنوز متوجه اختیاراتشان نیستند، پس چرا تا این حد به مردم وعده می‌دهند و به مردم می‌گویند شما دیگر به ۴۵ هزار تومان یارانه نیاز ندارید، اصلاح طلبان همچنین حرف‌هایی مانند رفع همه تحریم‌ها بعد از برجام و اعتبار امضای جان کری (وزیر خارجه اسبق آمریکا) را در گذشته زده اند که نشان دهنده نا آگاهی آن‌ها از وضع داخلی نظام و توانایی خودشان است.

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: برخی افراد در دولت و حامیان آن‌ها مانند روحانی از ابتدای انقلاب در نظام مسئولیت داشته اند و در تصویب قانون اساسی و قوانین مجلس نقش ایفا کرده اند، همچنین مملکت در اختیار این افراد بوده، چگونه این افراد می‌گویند ما اختیار نداریم و فقط ۱۵ درصد اختیار کشور را دارند.

بوربور گفت: اگر اصلاح طلبان واقعا اختیار ندارند و اختیاراتشان در حد ۱۰ درصد بوده، باید به اندازه آن ۱۰ درصد برای مردم کار می‌کردند در صورتی که اینگونه نیست، کاهش ارزش پول ملی به یک سوم و افزایش چند برابری نرخ تورم کارنامه دولت بوده که نشان دهنده عدم مسئولیت پذیری دولت در وعده هایش است، دولت و اصلاح طلبان باید به این موارد پاسخ دهند که متاسفانه به جای پاسخگویی به دروغگویی متوسل شده‌اند.


بیشتر بخوانید:  اصلاح‌طلبان ناامید از انتخاباتِ آینده مجلس، فرار رو به جلو می کنند


دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هدف این اظهارات مظلوم نمایی است در صورتی که مردم ما آنقدر بصیرت دارند متوجه عوام فریبی اصلاح طلبان می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
آخرین اخبار