امام جمعه سنندج گفت: دشمنان از استقامت و اتحاد جامعه اسلامی هراس دارند و تا زمانیکه این انسجام در بین مسلمانان باشد، قدرت نفوذ در جهان اسلام نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و دلاور ایران اسلامی که صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزارشد، گفت: آمریکا با محاسبه غلط و جنایت خود در به شهادت رساندن سردار سلیمانی کاری کرد اتحاد میان مسلمانان بیشتر شود.
ماموستا فایق رستمی افزود: شرکت پرشور مردم کشورمان در تشییع و گرامیداشت سردار سلیمانی نشان از همبستگی و وفاداری آنان به آرمان‌های نظام و انقلاب است، ضمن اینکه این اتحاد در جامعه اسلامی و در کشور عراق نیز مشاهده شد.

وی با بیان اینکه شهدا درس ایثار، صبر، عزت، وفاداری و استقامت را به ما می‌آموزند، یادآور شد: شهدا با خون خود درخت امنیت و آرامش را در کشور کاشتند و همه باید قدردان زحمات و پیرو راهشان باشیم.

ماموستا رستمی اظهار داشت: دشمنان از استقامت و اتحاد جامعه اسلامی هراس دارند و تا زمانیکه این انسجام در میان مردم کشورمان و بین مسلمانان وجود داشته باشد، قدرت نفوذ در جهان اسلام نخواهد داشت.

بامداد جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهباد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.