پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: من قصد دارم از تجربیات حسین توکلی دارنده مدال طلای المپیک استفاده کنم.

احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی کیش اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی است و تمرینات بدنسازی و پرتابی خود را در کیش انجام می‌دهم و برنامه تمرینی را به صورت سخت و فشرده پیگیری می‌کنم. زمانی که مربی در کنار ورزشکار باشد به صورت منظم برنامه‌ها انجام می‌شود. من طی صحبت‌هایی با وزیر ورزش و جوانان اعلام کردم که قصد دارم با حسین توکلی به عنوان مربی بدنساز کار کنم چرا که که چند سالی او در کنارم بود و قصد دارم از تجربیات توکلی به عنوان کسی که مدال طلای المپیک در کارنامه دارد، استفاده کنم.

حضور مربی انگیزه ام را دوچندان می‌کند

او ادامه داد: اگر مربی کنارم باشد به طور حتم انگیزه ام دوچندان می‌شود و علاوه بر این با کیفیت و جدیت بالاتری تمرینات من را انجام می‌دهم. تاکنون قراردادی با توکلی بسته نشده است. امیدوارم قرارداد این مربی زودتر بسته شود تا بتوانم با قدرت آماده المپیک شوم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک درباره تمدید قرارداد مک ویلکینز گفت: قرارداد نهایی مربی‌ام امضا شده و قرار است رو نوشت این قرارداد را به آمریکا ببرم تا مربی‌ام آن را امضا کند. البته دستمزد او هم باقی مانده و قرار است آن را هم به زودی به او بدهم.

حدادی درباره اینکه پیش بینی می‌کند در المپیک توکیو چه نتیجه‌ای بدست می‌آورد، اظهار کرد: من برای چهارمین بار حضور در المپیک تجربه می‌کنم و باید شرایط از مسابقات قبلی برای من بهتر باشد. من به راحتی می‌توانم یک برنامه ریزی داشته باشم تا کشورم را برای دومین بار در رشته دوومیدانی صاحب مدال المپیک کنم. البته تنها این موضوع به من مربوط نمی‌شود بلکه خیلی از عوامل در این موفقیت تاثیرگذار خواهند بود. نداشتن دغدغه مهمترین مسئله برای یک ورزشکار است. امیدوارم خداوند به همه ملی‌پوشان ایران کمک کند تا در المپیک توکیو یک نتیجه سرافرازانه را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: قرارداد مربی حدادی در آمریکا بسته می‌شود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار